toppkatakter på muntlig eksamen?!

Hei på dere!

De siste dagenes fravær har hatt sin grunn. På mandag kom jeg opp i muntlig eksamen, jeg kom ikke akkurat opp i det jeg hadde håpet på heller.. Jeg kom nemlig opp i nok en matematikk-eksamen. Bare denne gangen, muntlig, selvfølgelig. Jeg jobbet virkelig hardt på mandag og tirsdag, og i dag skulle jeg opp klokka ett. Herlighet, jeg var bombesikker på at jeg kom til å besvime av nervøsitet, men det gikk bra. Jeg hadde en fryktelig koselig sensor og læreren min er jeg veldig trygg på, noe som såklart hjalp veldig! Så jeg gikk ut av klasserommet med en 6’ER I MATEMATIKK MUNTLIG EKSAMEN!! Herlighet, jeg er i lykkerus. Dette er sinnsykt..


Når man får toppkarakter på eksamen er det umulig å være seriøs på bilder..

(Q) Har dere hatt muntlig eksamen, isåfall, hvilket fag?
~Mathilde~ 

4 kommentarer
    1. Haha kjenner den følelsen. Fikk også 6er i muntlig i år. Men det var i engelsk da, som er mitt beste fag. Men hadde ikke så store forhåpninger. Hahah. Gratulerer! ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg