feiring

Heihei!

I dag har min flotte stesøster, Thea, bursdag. Jeg sto opp veldig tidlig, for jeg skulle være med til Sandefjord og hente mopeden hun skulle kjøpe. Men siden hun ikke har lappen helt enda (den er nok ikke langt unna), kjørte jeg den hjem til hun. Nå har vi gjester på besøk, og vi har spist lunch og litt for mye kaker, noe som egentlig er ganske koselig! 

I går var vi på tur med klassen til Høyt og Lavt, og det var en skikkelig koselig dag.. Vi ankom og gikk gjennom opplæringskurs, også bega vi oss ut i løypene. Først tok vi en ganske enkel, men etter det tok vi en som går over elva Lågen, som er litt mer krevende. Det var så gøy, og det er evigheter siden jeg var der sist.. Til sist tok Celine, Camilla og jeg en ganske krevende, men det var virkelig gøy! 

(Q) Har dere vært på Høyt og Lavt før?
~Mathilde~ 

1 kommentar
    1. Hallo!:) Nå har jeg tittet litt rundt på bloggen din, og den er kjempebra<3 Gjerne legg meg til som venn slik at jeg kan følge deg videre, også hadde jeg satt kjempestor pris på kommentar tilbake!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg