litt for bra skoledag

Heihei!

Først vil jeg nevne showet til Miranda Sings eller Colleen Ballinger. Fy søren, altså, hun var helt sinnsyk, jeg har faktisk ikke ord. Jeg lo meg halvt ihjel av det hun drev på med, og hun leverte opp til forventningene så det holdt! Jeg har satt sammen en film av noen deler av showet, men den holder på å laste opp, så den kommer ikke helt enda.. Jeg kan fortelle mer om showet da. 

Skoledagen i dag var helt fantastisk deilig. Vi var omtrent bare ute, og været var jo helt vanvittig, det var nærmest 20 grader. Så vi tilbrakte store deler ute hvor vi hørte på musikk, solte oss (kind of) og hadde det gøy. Jeg var så i sommermodus at jeg kjøpte med meg en vannmelon som Helene og jeg spiste av med is-skjeer, I promise, det var digg! Det er disse dagene jeg elsker, rett og slett bare kos.. 🙂

(Q) Var dere på Miranda Sings- showet?
(Q) Har dere også slike skoledager?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg