karakterer og show

Heihei!

I dag hadde vi en av de “det-er-ikke-så-lenge-til-ferie-dagene” på skolen. Vi så på film i første time, riktignok om Sachsenhausen, men det var fortsatt film, og det gjorde jo ikke noe.. Den neste timen hadde vi gym, og egentrening, og det var heller ikke så ille. Til sist hadde vi innlevering av skolebøkene og avslapping, pluss vi fikk karakterkortet slik at vi får rett til å klage og sånt, og jeg er så utrolig fornøyd! Jeg har virkelig jobbet for de beste karakterene dette halvåret, og det gav resultater, jeg fikk hele 5,7 i snitt! 🙂

I morgen reiser Helene og jeg til Oslo på dagen for å dra på Miranda Signs sitt tour-show. Jeg er så spent, og sinnsykt gira (!!), dette har vi ventet på i et halvt år, og i morgen reiser vi, det kommer til å bli helt rått, åh!

(Q) Har dere fått utdelt karakterene ennå?
(Q) Skal dere på Miranda Sings-showet?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg