klassekos

Heihei!

Om tirsdagen var alle oss i A-klassen på tur i stedet for vanlig skole, og det er alltids veldig gøy. Vi møtte opp på Indre Havn og var der resten av dagen, og vi fikk også lov å dra litt tidligere. Der gjorde vi egentlig ikke så veldig mye spesielt, men vi koste oss i alle fall. Været var også ganske deilig en god stund, men så begynte det å regne en god del, så ble det strålende sol igjen. Slike dager hvor man ikke trenger å gjøre noe, men kun sitte sammen med pledd og skravle er utrolig deilig! Jeg hadde også med meg kameraet for en gangs skyld, og knipset noen bilder.. 🙂


too much inspo

Så kom vi opp i prøvemuntlig på onsdag, og det jobbet jeg intenst med til i dag. Jenny, Marie og jeg kom opp i samfunnsfag, og Jenny og jeg kom opp i samme tema; det norske velferdssamfunnet. Det var helt forferdelig i starten, men bare jeg fikk kommet meg litt inn i det, gikk det bedre. Jeg var oppe halv tolv i dag, og fikk faktisk en 6’er!! Ble så vanvittig letta, for jeg hadde jobbet skikkelig for den.. Så nå er det heldigvis litt pause før vi skal ha muntlig eksamen. 

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere vært på tur eller hatt prøvemuntlig de siste dagene?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg