fotograf for en bok?!

Heisann!

Nå er det tid for det jeg har gledet meg til å kunne fortelle dere. I sommer fikk jeg tilbudet om å være fotograf for en samling på tre bøker. Det er riktignok farmoren min som har skrevet dette, men det gjør det bare enda mer morsomt, med tanke på at det blir veldig nært! Farmoren min, Ragnhild Bakke Waale, har skrevet mange bøker tidligere, både lærerbøker i RLE, diktbøker og så videre. Denne gangen skulle hun gi ut en diktsamling som inneholdt tre bøker, og jeg fikk det ærefulle oppdraget å fotografere for disse bøkene. 

Denne muligheten er for meg helt sinnsyk! Jeg fikk jo som sagt jobben i sommer, så prosjektet har holdt på veldig lenge. Deadline for bildene var i november, så vi har helt klart ventet lenge på å få produsert, trykket og bundet bøkene. Men denne fredagen var de endelig klare, og nå har jeg faktisk bøkene rett ved siden av meg. Det er ganske sykt. Jeg kunne aldri drømt om noe som dette… Tenk på det, disse bøkene vil bli solgt rundt om i hele landet, og jeg, lille Mathilde, er fotograf. Det er utrolig stort for meg!! På denne tiden i fjor, var jeg med Mats Grimsæth på jobb en dag, og han ba meg om å gripe mulighetene som ville komme. Det er dette jeg har gjort med denne jobben, og det føles helt ubegripelig. 

Slik ser første bok ut:

Slik ser bok nummer to ut:

Og dette er nummer tre:

Bøkene har foreløpig ikke kommet ut i noen butikker, og jeg vet ikke helt klart hvor de vil komme ut enda heller, men jeg er ganske sikker på at for de som bor i Larvik vil de tas inn på Ark på Nordbyen og muligens også på torget. Det hadde vært stas om de ble populære! 🙂 Haha, jeg er så gira…

(Q) Hva synes dere om bøkene og bildene?
~Mathilde~ 

2 kommentarer
    1. jeg er stolt av deg mathilde! du har vært og er så utrolig flink <3 stå på videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg