lang langhelg

Hei!

I dag klarte jeg faktisk å sove helt til klokka var halv 2, og nok en dag fikk jeg føle meg uthvilt. Men det er likevel smålig rart, for nå føler jeg at klokken er rundt ett, men så er den egentlig over fem, hehe.. Med andre ord, har jeg ikke “rukket” å gjøre noe produktivt i dag. Merker liksom at det har vært helg i fem dager. Jeg har spist, sett på bloggerne og såvidt ryddet et par ting på rommet. I morgen er det heldigvis en deilig dag, for vi skal på tur til Indre Havn med klassen, og det har jeg tro på at blir koselig! 

Forresten, så har jeg et ganske spennende prosjekt å fortelle dere om! Jeg har såvidt nevnt at jeg holdt på med noe tidligere, men det trur jeg var i høst en gang. Så det har hold på veldig lenge, men endelig er det klart. Jeg skal lage et eget innlegg om dette, antakeligvis senere i dag. Og jeg vet ikke hvor spennende dere synes det er, men for min del er det utrolig kult! 🙂

(Q) Er dere spente på å høre nyheten?
~Mathilde~ 

1 kommentar
    1. Kos deg kjempe masse på siste dag av langhelgen! Håper du får en super mandag!
      Hadde satt utrolig stor pris på om du hadde sjekket innom vår blogg!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg