godt med langhelg

Hei!

I går hadde jeg jo også fri, og det gjorde det bare enda rarere å våkne opp i dag uten å måtte på skolen, jeg følte liksom at helgen var over.. I alle fall, Helene, Leah og Helgaa hadde eksamen i går, og for å “feire” at de ble ferdige, dro vi en tur på Nordbyen sammen. Der fikk vi både shoppet og spist litt, og det var slettes ikke dumt! Jeg tenkte at jeg skulle vise dere innkjøpene i et eget innlegg senere i dag, altså, det er ikke utrolig mye, men likevel..Jeg var hjemme i en halvtime før jeg ble hentet av Cecilie, og vi dro på noe som egentlig skulle være en grillkveld hos ei venninne som heter Mariell. Men da været ikke lot oss være ute, hadde vi det heller koselig inne hos Mariell. 

Dagen i dag startet litt tidlig med at vi hadde beachrunde på Nesjar. Vi spilte fire kamper totalt i dag, og da ble vi der også en stund, i og med at det tok tid mellom kampene. Vi spilte utrolig bra og vant 3 av 4 kamper, og det er vi veldig fornøyde med! Jeg tror faktisk vi leder serien også.. 🙂

(Q) Hva har dere gjort i dag?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg