eksamen overstått

Heisann!

Herlighet, dere, nå har jeg fri i 5 dager.. Jeg er ferdig med matteeksamen, og jeg lever fortsatt. Dagene i forkant har bestått at intens jobbing, og streving for å kunne prestere best mulig på eksamen, og nå er det hele ferdig. jeg har vært så ekstremt sliten, og jeg har omtrent ikke tenkt på annet enn tall, men mye av jobbingen var helt klart verdt det. Selve eksamenen følte jeg gikk helt greit, den kunne nok med fordel gått en del bedre, men jeg får bare prøve å tenke at det ikke har så mye å si, og at jeg uansett er sikret en plass på Medie og kommunikasjon.. Men det er så deilig å kunne slappe av og hvile ut i hele 5 dager nå! 

(Q) Har dere hatt eksamen enda, isåfall, hvordan gikk den?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg