dagen før dagen

Hei dere!

I går gikk jo store deler av dagen til hårfargingen, som dere antakeligvis fikk med dere. Men så kom et vennepar av mamma og Ben på besøk, og da gikk vi ut og spiste pizza nede på brygga. Ikke så lenge etter at vi kom hjem, ringte Anne-Thea og Kaja, og noen minutter senere sto de på døra. De ble her en god stund, men vi hadde det så utrolig koselig at tiden fløy veldig fort! Nå sitter jeg for det meste og øver til matte eksamen, og det er så vanvittig kjedelig.. Jeg prøver liksom å finne en slags balanse, slik at jeg ikke jobber alt for mye med matta, for jeg trenger så inderlig pauser innimellom al puggingen. Haha, #pray4mathi :'( Neida, la oss tenke positivt.. I morgen er det jo 17. mai! Jeg gleder meg like mye hvert eneste år, altså, det er bare så utrolig koselig å gå i tog, spise masse is, være med venner, se på russetog og borgertog.. Alt med den dagen er perfekt, så jeg ser hvert fall frem til i morgen!! 🙂

(Q) Hva liker der best å gjøre på 17. mai?
~Mathilde~ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg