brunette eller?

Hei igjen!

Jeg hadde virkelig nerver i sta, da jeg sto med hårfargen i hånda. Fargen het “Blonde”, men var relativt mørk, og jeg tenkte det var ca. noe sånt jeg ville ha. Tre kvarter senere hadde jeg ganske mørkt hår, men da hadde det enda ikke tørket helt. Så, etter enda noen minutter, sto jeg og betraktet meg selv i speilet. Jeg er faktisk veldig fornøyd! Det tar litt tid å skulle venne seg til det, men jeg tror jeg vil like det sånn det ble! 🙂


før//etter

(Q) Hva synes dere om resultatet?
(Q) Hva kledde jeg best?
~Mathilde~ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg