de siste timene som blond

Heihei!

Nå har jeg nesten akkurat kommet hjem fra byen. Mamma, Mikael og jeg dro bare en kjapp tur for å først og fremst ordne sko til Mikael, pluss litt annet småtteri, men da vi var der kjøpte vi likegodt hårfarge til meg med det samme. Nå har jeg lenge tenkt på om jeg skal farge det tilbake til slik jeg hadde det, og jeg får bare mer og mer lyst til det. Jeg er så lei av etterveksten hele tiden, og selv om jeg liker den lyse fargen kjempegodt, har jeg likevel hatt lyst til å få det mørkere. Så nå skal jeg gå inn for det. Jeg skal oppdatere dere senere om hvordan det blir seende ut! 🙂

(Q) Hvordan tror dere det vil se ut?
~Mathilde~

3 kommentarer
    1. Hei Mathilde så fine bilder av deg
      du er en pen jente
      Så fint antrekk du har på deg
      det kledde du da
      Hvor lenge har du blogget?
      så fin blogg du har
      Send meg en Venneforespørsel på bloggen
      Legg meg til som Venn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg