skriftlig eksamen

Hei på dere!

Denne uka har vært skikkelig både stressende og deilig. På mandagen leverte jeg fordypningsoppgaven, og det føltes så utrolig godt. Tirsdagen var ganske rolig, men i dag.. I dag fikk vi vite hva vi kom opp i til skriftlig eksamen. Jeg sverger på at jeg og Maren satt og skalv så vi holdt på å falle av stolene. For meg var norsk det verste komme opp i, for jeg orker ikke tanken på to eksamener, men engelsk virket i grunn ganske bra. Men selvfølgelig kom klassen min opp i matte. Det var først veldig kipt, for matte vil alltid inneholde delvis umulige oppgaver.. Men nå er jeg litt roligere, og gjør alt jeg kan for å forberede meg til neste onsdag!
I dag hadde vi også vår første beachhåndball-runde for sesongen, og vi tok med oss 6 av 6 mulige poeng! Det var veldig gøy å starte på den måten 🙂
 

(Q) Hva kom dere opp i til skriftlig eksamen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg