too mutch fun

Heihei!

Jeg kan ikke beskrive ordentlig hvor sliten jeg er.. Jentekvelden hos Leah med Helene, Helga, Thea, Camilla og Victoria var så sinnsykt bra, og vi sovnet ikke før klokka 5 (da sovnet de fleste med klær og sminke på, haha), og våknet så tidlig som halvannen time senere. Men det antyder vel bare at vi hadde det utrolig koselig. Jeg tenkte jeg skulle prøve å sove hvert fall litt da jeg kom hjem, men det endret seg da jeg fikk dusjet og ble sittende og se på youtube-videoer, haha, vi snakkes! 🙂

(Q) Hva har dere gjort denne helgen?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg