cup for tur

Heisann!

I morgen drar vi med laget helt opp til Hallingdal, og Ål for å spille cup der. Veien dit tar jo en god stund, 4-5 timer trur jeg, og det blir utrolig spennende å spille cup så langt inn i ladet. Vel, jeg har liksom ikke vært på cup så langt unna før (i Norge vel og merke), men heldigvis har jeg Maren med meg i bilen på vi opp! Vi drar ut på ettermiddagen en gang, men i og med at jeg har litt mer som må pakkes og styres med, trur jeg ikke jeg får blogget noe mer før jeg drar.. Første kampen vår spiller vi kvart på ett, PÅ NATTA, haha! Det er egentlig litt sinnsykt, men sånn er det når de kun har en hall. Vel, vi snakkes! 🙂

(Q) Skal dere på cup eller gjøre noe annet spesielt i helgen?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg