vet ikke helt

..hvor tiden ble av.
Vet ikke helt om jeg skal starte innlegget med “heihei” eller “sorry”. Så vi prøver.

Heihei!

Denne uka hadde vi mattetentamen på onsdagen, og dagene før den brukte jeg til å øve som bare det. Jeg hadde virkelig håpet at denne skulle gå bra, men neida. Mattegudene ville tydeligvis at jeg skulle feile så mye som over hodet mulig. De andre tre har gått ganske bra, har fått 5, 5 og 5+ på de, så hadde vært greit med en bra å matten også.. Er veldig spent på å få den tilbake, da.
I morgen er det PW-cup for 00 og 01’erne, og da skal vi sitte vakter og slikt, litt etter det skal jeg i bursdag til kjære Stine. Det blir nok veldig koselig,og jeg gleder meg hvert fall veldig mye! 🙂

 

(Q) Hva skal dere i helgen?
(Q) Er dere ferdig med alle fire tentamene?
~Mathilde~

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg