Whisper challenge ~video

Hei folkens!

For ganske lenge siden (trur vi snakker rundt november) var “the fantastic five”, altså Helene, Maren, Marie, Hedda og meg hos Helene, og sov over og sånt. Hvert fall, da filmet vi en whisper challenge, og den la jeg ut på youtube i starten av januar. Jeg delte den aldri her på bloggen, men kom på i sta at det sikkert er morsomt for dere å se den, jeg synes hvert fall den er veldig morsom! Lyset er helt forferdelig tho, siden vi filmet den på kvelden, men pytt, vi hadde det så gøy. Håper dere liker videoen også!!

 

Hvis dere ikke allerede abonnerer på youtube-kanalen min, hadde det vært superkoselig om dere ville gjort det. Linken til den er HER! Jeg er jo ikke akkurat så aktiv med videoer, men vil gjerne bli flinkere med det, så om dere har noen forslag til hvordan videoer dere vil se på bloggen, må dere gjerne kommentere det. Da gjør dere meg veldig glad 🙂

(Q) Hva synes dere om videoen?
(Q) Har dere noen videoforslag til meg?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg