nå er det helg igjen

Heihei!

Denne uka ble det visst heller ingen blogging før nå. Jeg har vært ganske opptatt med en naturfagsprøve og en norskfremføring/film hele uka, så dessverre har det tatt tiden.. Men nå er det endelig tid for et par dager hvor jeg kan slappe litt av og legge skolearbeidet litt bort, selv om vi har mattetentamen allerede til onsdag. Vel, nå skal dere få slippe å høre om alt det kjedelige skolearbeidet mitt, hehe. Etterpå skal jeg i bursdag til Hedda, noe jeg gleder meg veldig til! Kanskje vi snakkes før den tid. 🙂

 

(Q) Hva er deres planer for helgen?
~Mathilde~ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg