tigerstaden

Hei folkens!

Nå har det jo gått litt siden sist jeg var inne på blogg.no. Jeg har, som nevnt, vært i Oslo, og det var utrolig koselig å dra dit igjen, føler det liksom er evigheter siden sist jeg var der.. Vi hadde ikke noen spesielle planer før vi dro dit, men det var deilig å ikke trenge å stresse med noen ting som helst. Kun slappe av på hotellrommet og vndre rundt i Oslos gater. Jeg kjøpte med meg noen ting hjem, men faktisk ikke så mye. Blant annet noe fra Inglot og Mac, så nå er jeg i alle fall fornøyd, hehe! 

utsikten fra hotellrommet var helt syk, altså, vi hadde utsikt over heele Oslo (nesten)! Så måtte jeg være litt inspo og ta del i bildet, siden vinduet absolutt måtte speile meg.

Så, typ med en gang jeg kom hjem, farte jeg videre til en vanvittig herlig jentekveld hos Leah sammen med Helene, Helga, Camilla og Celine. Vi hadde med oss hver vår tapasrett, og spiste, spilte kortskalle og hadde det hyggelig sammen! 

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere gjort noe koselig denne helgen? 
~Mathilde~ 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg