skjærtorsdag

Hei på dere!

I natt sov jeg over hos Camilla, og det var fantastisk hyggelig! Er så alt for lenge siden jeg har vært sånn ordentlig hos henne nå, så en aldri så liten sleepover gjorde ingenting.. Da jeg omsider dro derfra farte jeg videre ut til Helgeroa på en restaurant hvor flere fra familien også kom og vi spiste sammen. Resten av denne dagen skal jeg ikke gjøre så veldig mye, kanskje pakke litt, for i morgen skal vi på en liten tur til Oslo. Planen foreløpig er at vi toger inn i morgen, og sover over til lørdagen og da skal vi shoppe litt. Når skal jeg lære å spare penger?! 🙂

(Q) Hva skal dere videre i dag?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg