Rabra

Heihei!

Etter jeg blogget på tirsdagen om rabra, har det gått veldig mye tid til øving. I går kveld hadde vi forestillingene, og jeg synes selv showet var veldig bra! Det var, som alltid utrolig koselig med alle de andre, og det er bare ett eller annet med “atmosfæren” på skolen når vi har rabra som gjør alt mye bedre, så.. En del av oss jentene i 10.ende bestilte pizza og så på film i mellomtiden og det var superhyggelig.. 

I dag hadde vi en veldig kort skoledag. Vi hadde avspasering frem til klokka 10, og deretter ryddet vi i to timer, så vi fikk dra hjem 12. Da dro jeg til byen med Helene, Maren og Hedda, og kjøpte noen få saker. Herlighet, tenk da, nå er det faktisk påskeferie! Jeg føler vi hadde vinterferie for et par uker siden, bare, haha.. I morgen skal vi på en kort familietur til Sverige aka harryland. Kanskje jeg får til et innlegg på kvelden i morgen. 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Flere som skal til Sverige i ferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg