Cleopatra, kino og 90års-lag

Hei folkens!

Nok en uke hvor selveste Mathilde ikke har tid til å blogge på grunn av alt annet som skjer rundt.. Vi har hatt tentamener hele uka, og det har dessverre tatt tid med øving og forbereding. Men nå er hele 3 av 4 tentamener overstått, og det er jeg glad for! I går var jeg i bursdag til Embla og Andrea, og de hadde temabursdag; “fairytale”. Jeg var Cleopatra, og vant faktisk premie for beste kostyme sammen med ei annen. Det var vanvittig bra, og jeg koste meg enormt! Nå har jeg omtrent akkurat kommet hjem fra 90-års-laget til selveste oldemor, det er helt sinnsykt at den spreke dama er 90(!!). Det var også superkoselig.. Haha, det har skjedd så masse denne uka, men jeg får liksom aldri tid til å blogge om det, nå skal jeg snart på kino med Maren, Helene og Hedda, og vi skal se insurgent. Nok en gang, jeg gleder meg skikkelig! 🙂

søtisene sjæl

 Her er forresten det ferdige resultatet av kjolen min! Hva synes dere??

(Q) Har dere også hatt tentamener denne uka?
(Q) Hva har dere gjort denne uka?

~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg