produktiv helg

Heihei!

Jeg hadde planer om å faktisk blogge noe i helgen, men så skulle jeg både det ene og det andre på fredag og i går, så jeg har faktisk ikke rukket å sette meg skikkelig ned før akkurat nå.. På fredagen var jeg hos mamma, for da var alle andre borte her hos pappa. I går var vi invitert på familiemiddag hos farmor og farfar på formiddagen og klokka sju skulle jeg videre i bursdag til aller flotteste Camilla! Det var vanvittig koselig, og jeg hadde det så bra! I dag kom jeg meg opp forholdsvis tidlig, for da hadde jeg, Maren, Helene og Marie planlagt at vi skulle gå tur. Vi møttes hos Maren klokka 11, og jeg kom omtrent akkurat hjem derfra. Jeg tok veldig mange bilder, så kan lage ett eget innlegg om det, haha. Jeg har virkelig gjort mye denne helgen, men alt har vært veldig hyggelig da! 🙂

(Q) Hva har dere gjort denne helgen?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg