dagstur

Heisann!

I går våknet jeg opp sammen med Maren og Helene, og vi bestemte oss for å spise frokost på Bakern, og det viste seg å være lurt, eller hvert fall veldig koselig! Da jeg dro hjem igjen, dro mamma, Leah og jeg en tur til Tønsberg. Egentlig skulle vi bare ordne noen få saker, men Tønsberg er jo så fint, og slettes ikke dumt.. Så vi var både innom Farmandstredet og på Torget. Nå skal vi snart spille kamp mot Larvik turn, så forhåpentligvis snakkes vi etterpå 🙂

 Jeg fikk blant annet kjøpt meg dette, for å få orden på sminken min, foreløpig et der litt rotete, men det går seg til!

(Q) Har dere gjort noe koselig denne helgen?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg