helgestart

Heihei!

Denne uka..
Startet mindre bra med at jeg klarte å feilfylle på mopeden min, jeg trur ikke vi går mer i detalj om det, men nå er den snart på vei til å bli fikset skikkelig igjen, trur jeg. 

Så har jeg jobbet med hovedoppgaven vi har i kunst og håndverk, og nå er jeg snart ferdig. Den trengs bare å syes litt inn fra sidene, så er den endelig klar!

Jeg har jobbet forferdelig masse med øving til en prøve i samfunnsfag om den kalde krigen som vi faktisk hadde i dag. Det er vel hovedgrunnen til at jeg har vært så opptatt og ikke prioritert tid til å blogge denne uka. Jeg skrev lapper som jeg hang opp rundt om i huset, krysser fingrene for at det hjalp litt..

Så har jeg for første gang på fryktelig lenge (et helt år eller noe) bakt cupcakes igjen! Jeg lagde de himmelske “red velvet” etter oppskrift fra Hummingbird, de er så utrolig gode.

Hehe, det var vel litt om hva jeg har gjort denne uka. Mitt uinteressante liv er vel kanskje ikke det dere har størst behov for å lese om, men dessverre er det kun dette jeg har drevet med de siste dagene. Nå skal jeg til Maren sammen med Helene om ikke så alt for lenge. Der skal vi sove over, og det er jo virkelig den perfekte starten på helgen!!

(Q) Hva har dere gjort denne uka?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg