LAPPEN!!

Heisann alle sammen!

Jeg er fult klar over at det ble en veldig lang stund uten ett eneste blogginnlegg nå, men i hele helgen var jeg opptatt med PW-cupen, hvor vi forøvrig ble puljevinnere med seier over både Bækkelaget, Nesodden og Sola, men så røyk vi ut i 1/16-finalen da.. Så startet jeg virkelig å øve til teoriprøven for moped på mandagen denne uka, og har omtrent ikke gjort annet. I går var jeg på statens vegvesen og hadde bestemt meg for at jeg skulle ta prøven, og GJETT HVEM SOM BESTO!! Jeg var virkelig i lykkerus, og hev meg på mopeden så fort jeg kom meg hjem, haha, det var virkelig på tide, men fy søren så deilig at jeg er så fri! 🙂

Så møtte jeg Ine Undheim, youtuberen, på PW, og det var såå koselig!

(Q) Spilte dere PW-cup?
(Q) Har dere tatt mopedlappen?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg