Liverpool

Hei folkens!

Nå er jeg tilbake igjen. Jeg kom hjem i går, men da var jeg fullt opptatt med å snakke om turen og vise frem alle innkjøpene, som jeg kanskje lager en video av, vil dere ha det? Turen var helt toppers, og jeg storkoste meg! Hotellet vårt lå rett veldig godt plassert, rett ved hovedgata, noe som viste seg å være flott med tanke på all shoppingen, hehe.. Vi tilbrakte store deler av ettermiddagen på mandagen på Primark, hvor jeg kjøpte med meg en god del. På tirsdagen var vi også i handlegata, og shoppet nesten hele dagen. Som dere sikkert skjønner nå, ble det mest shopping, men jeg fikk også med meg den flotte byen! Opplevde masse på de to dagene, og hele turen var så bra! 🙂

halo dere, dette er Tin Curry!! Haha, ble passe stoka da jeg så han..

dette er hotellet vi bodde på!

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere vært i Liverpool før?
~Mathilde~ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg