valentines og så videre

Heihei!

I går endte jeg opp med å gjøre litt mindre enn jeg hadde trudd. Jeg lå vel i senga og så på youtube-videoer store deler av dagen. Eller, jeg ryddet faktisk rommet og pakket til i morgen. Herlighet, det er bare 24 timer til flyet er på vei til Liverpool, og jeg gleder meg himla mye! Vent, jeg gjorde enda mer i går (!!). Jeg og Helene dro på kino, og det er sikkert ikke umulig å gjette hva vi så..? Det ble Fifty shades of grey på oss, og den var jo bra, den. Herlighet, Christian Grey var jo bare så nam, haha, men slutten var så teit, ååh! Jaja, om noen få timer kommer det gjester hit, fordi vi skal feire bursdagen til Mikael, Janne og meg, tar liksom alle i ett. Det blir veldig koselig og bra! 🙂

 har faktisk midtskill nå, det kommer ikke så bra frem her, men skal prøve det litt nå..

vurderer å bli kunstner, fordi dette ble ganske kult!

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere sett fifty shades of grey enda?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg