turer i vinterferien

Heihei!

Nå nærmer det seg vinterferie, og jeg gleder meg veldig til et lite avbrekk fra skolen hvor jeg kan slappe godt av. Men det skjer en ting som jeg gleder meg voldsomt til. Mandag den 16. februar reiser jeg til Liverpool med jentene i pappa-familien! Jeg, Thea, Janne, Anniken, Hannah, tante Elly-Anne og farmor drar på skikkelig jentetur, og det blir så bra.. Vi skal være der fra 16 til 18. februar, så det er ikke veldig lenge, men likevel høres det supert ut! Vi kommer jo til å shoppe ganske mye, og kikke litt i Liverpool og sånt, men hvis det er noe dere mener vi burde få med oss av butikker, restauranter eller severdigheter, så vær så snill og kommenter nedenfor hva dere anbefaler!! Jeg vil gjerne vite hva som er verdt et besøk i Liverpool, for jeg har jo aldri vært der før.. Så kjør på med hva dere mener vi bør se! 🙂

(Q) Hva må man få med seg i Liverpool?
(Q) Har dere vært der før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg