Skoleball 2015

Hei på dere!

Gårsdagen var helt fantastisk. Jeg ordnet meg hos Maren sammen med Helene, som dere sikkert har fått høre noen ganger nå, og der ble vi hentet av faren til Helene med kavaleren hennes. På Grand Hotell ble vi møtt av mange koselige klassevenner, og flere skulle komme. Alle jentene var utrolig nydelige, alle som en, og det var helt rørende å se på alle sammen! Guttene var også flotte, ale i dress og så rett og slett superbra ut! Etter vi hadde stått i resepsjonen en stund for å snakke med hverandre, gikk vi innover til “speilsalen” hvor det først ble tatt bilder av parene, så satt vi oss og fikk servert god mat.

Så, etter vi hadde spist litt, var det tid for kåringen av årets forbilde, gutt og jente, det ble William og Helena, fortjent! Så ventet vi litt til, før det var tid for kåring av “ballets par”, og “ballets konge og dronning”. Paret ble Selma og Vetle, kongen ble også Vetle. Men dronningen dere, herlighet, jeg ble ballets dronning!! Jeg skjønte virkelig ikke noen ting.. Hadde virkelig så mange stemt på meg som favoritt? Det var virkelig helt sykt. Jeg fikk bånd og tiara, og det gjorde hele kvelden 1000 ganger bedre, jeg som ikke trudde den kunne bli bedre. Jeg var helt i ekstase, det er ikke mulig å sette ord på det! Jeg er det enda.. 

Så danset vi polonese, og gikk videre til en slags festsal, hvor det ble spilt musikk og vi danset både vals og litt mer festdans, haha.. Det var så gøy, alle var liksom med på å danse, så det ble ordentlig stemning! Det var det vi gjorde resten av kvelden, og det var helt supert. Jeg fikk skikkelig masse energi av å hope rundt til høy musikk og synge drithøyt til omtrent hver eneste sang! Men det er jo da det er best.. Så jeg kan ikke annet enn å oppsummere kvelden som ubeskrivelig! Jeg klarer ikke å sette ord på alt det flotte som var. Tusen takk til hver og en som gjorde ballet så bra! 10. trinn på Ra ungdomsskole, jeg elsker dere alle! <3 <3 Så må jeg også få takke Mats Grimsæth, som har tatt mange av de fine bildene under!

min flotteste kavaler, Magnus!

Kristina, meg og Cecilie <3

tidenes beste jenter!

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere hatt ball?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg