ball i morgen

Heisann!

I dag har jeg vært en tur på byen for å ta en siste runde med solarium før morgendagen. I morgen har vi jo ball, og jeg kan ikke få uttrykt hvor mye jeg glede meg og hvor spent jeg er.. Jeg føler liksom at jeg har gått og ventet på dette i evigheter, og nå er det kun en dag til. Det er litt surrealistisk(!!). Jeg og Helene drar til Maren i morgen også, og da er jo meningen at vi skal ordne oss, slik som vi gjorde forrige fredag. Jeg har så nerver, dere aner ikke! Vel, jeg håper jeg får inn et innlegg til i morgen, men vi får se. Jeg gleder meg hvert fall til å dele bilder derfra med dere! 🙂

(Q) Har dere hatt 10.-klasseball?
~Mathilde~ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg