jentekveld med forberedelser

Heihei!

I går dro jeg jo til Maren sammen med Helene, som jeg sa i forrige innlegg. Og som jeg også nevne, var poenget at vi skulle ordne oss akkurat som til ballet, så vi vet nøyaktig hvordan vi skal stelle oss/sminke oss og ha håret osv.. Det var så koselig, og vi ble så fine, alle tre! Så nå kan ballet egentlig bare komme, for vi er klare. Vi sov over der til i dag, men nå er jeg hjemme og skal snart gjøre meg klar. for jeg skal feire bursdagen min med jentene hos pappa. Vi blir en del jenter, så jeg drar bort litt tidligere for å ordne i stand. Her er noen bilder jeg tok i går, men jeg vil ikke vise dere bildene av oss i kjolene riktig enda, det sparer jeg heller til ballkvelden! 🙂

(Q) Har dere hatt ball enda?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg