prom shoes

Heisann!

I dag er det akkurat en uke til vi skal ha ball med trinnet vårt. Jeg gleder meg så mye, dere har ingen anelse! Nå har jeg i grunn alt klart, både kjole, tilbehør og sko. I dag skal jeg til Maren sammen med Helene for å ha en slags “ballkveld”, eller vi skal ordne oss akkurat som vi skal på ballet, for da vet vi hvordan vi skal ha det, og slipper og stresse med sminke og hår neste fredag. Kjolen jeg skal ha er den samme som jeg hadde i bryllupet til mamma og Ben, og det var så deilig å ha den i boks, og slippe og stresse med å finne kjole nå. Men skoene mine kjøpte mamma til meg her om dagen, og jeg er helt forelsket (!!). De er så fine, og jeg følte bare at jeg måtte vise dere de! De er fra et merke som heter Stella, og som sagt, de er dødsens lekre *hjerter i øynene*! <3

 

(Q) Hva synes dere om skoene?
(Q) Har dere hatt/skal ha ball?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg