Kjære

Hei!

Mandagen som var skjedde det jo en del, jeg fortalte dere jo at jeg var på klassequiz, men en ting jeg glemte og fortelle skjedde også. Det var nok desidert høydepunktet den dagen. Linnéa Myhre kom til Larvik Bibliotek i anledning den ganske nye boka hennes, Kjære. Der var hun og en bibliotekar som stilte henne spørsmål og sånt. Jeg var der sammen med Cecilie, og vi var der tidlig nok til å kapre plasser på første rad, noe som var helt vilt! Linnéa var så utrolig flink, og hun var så inspirerende.. Etter foredraget fikk jeg signert boka mi og tatt bilde med hun, jeg lover dere, jeg var helt i himmelen. Linnéa Myhre, jeg elsker deg! 🙂

 

(Q) Har dere vært med på noe lignende?
(Q) Har dere les bøkene til Linnéa?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg