Tønsberg og NRK

Hei folkens!

Nok en uke hvor jeg ikke klarer å blogge før skoleuka nesten er slutt.. Er veldig lei meg, men nå aner jeg virkelig ikke hva jeg kan gjøre for at den parten skal bli bedre. På mandagen var jeg, Marie, Joachim og Helena (som var reserve) på klassequiz-opplegget, som jeg snakket om for litt siden. Det var veldig spennende, til tross for at læreren vår ikke hadde planlagt helt, og vi endte opp i studioet 25 minutter etter sendinga startet, og kun 5 minutter før quizen skulle starte.. Men da vi først kom i gang, gikk det veldig bra, og vi ligger på en foreløpig andre plass, noe som er ganske kult! 🙂

(Q) Har dere hørt om klassequizen før?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg