travel helg

Heihei!

Nå sitter jeg og skriver med finstasen på meg og det er kun noen minutter til mamma og Ben kommer og henter Mikael og meg. I dag feirer fetteren min bursdag, og vi skal inn til de, og der er også den andre tanta mi som akkurat har fått et barn til, herlighet, gleder meg sånn til å se dem og! Etter det selskapet, er jeg hjemme litt, så skal jeg videre i bursdag til Jenny, og det blir også utrolig koselig.. Så nå må jeg forte meg videre, vi snakkes! 🙂

(Q) Hva skal dere i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg