sweet sixteen

Hei på dere!!

I dag er tidenes helligdag (ellerno), for jeg har nemlig bursdag! Har vært over middels gira siden alarmen slo an til morgenen i dag. Siden da har det rent inn gratulasjoner på facebook og meldinger. Det er så utrolig koselig med alle som gratulerer, og på skolen i dag var det såå mange som kom bort og gav meg klemmer, det er seriøst det beste i hele verden! Dagen hittil har ikke vært annet enn vellykket, og herlighet folkens, jeg er 16 år! Jeg kan ta mopedlappen (som jeg tenker å ta i slutten av januar) og øvelseskjøre og så mye mer vi vet alle hva det siktes til her, haha. Men ja, jeg vet ikke helt hva jeg skal si.. Jeg er så ubeskrivelig glad i dag, og har så masse energi! <3 

giraa

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Når er deres bursdag?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg