Mitt 2014 ~September-Desember

Heihei!

Etter en liten, god stund kommer endelig siste del av mitt 2014. Jeg vet at det liksom er 10. januar alt, og jeg pleier jo og gjøre disse delene på starten av året, så det får bare være for nå. Her er hvert fall tredje og aller siste tilbakeblikk på det forrige året.

September:

Jeg farget håret igjen, for etterveksten begynte å bli nokså veldig tydelig.

Selma feiret bursdagen sin, og denne var med et hippietema!

Hadde idrettsdag på skolen.

Hadde fotografering på skolen, og her var det to klare jenter!

Og vi dro til Polen og Tyskland med trinnet. For en tur! Nå har det gått ca. 3 måneder, og jeg er fortsatt i sjokk over hvor utrolig den turen var, altså, jeg klarer ikke å beskrive den enda. Den var fantastisk, og ikke minst sosial! Jeg ble så godt kjent med flere, og jeg tok med meg minner jeg aldri vil glemme. Så mye sterkt, og så mye flott!

Oktober:

Jeg og Thea dro til Bergen hvor vi var en langhelg hos Anniken og kjæresten hennes. Det også var utrolig bra, og vi fikk opplevd utrolig masse kult, som Akvariet i Bergen, Bryggen og Fløyen. Savner byen!

Jeg fikk meg briller. Jeg bruker de riktignok ikke til hverdags, men til skole og slikt arbeid..

Jeg og Maiken fikk være journalister på en dag hvor vi jobbksygget, og fikk til og med vår egen sak i avisa!

Og Maren feiret bursdagen sin, som jeg dessverre ikke har noen bilder fra.. Kvelden var hvert fall ekstremt koselig! 

Så var det Halloween, og den feiret jeg med en gjeng flotte jenter hos Leah!

November:

Jeg tok mopedkurs, og nå gjenstår kun teoriprøven før jeg kan farte rundt i trafikken! Gleder meg sånn..

Lagde en instagramprofil for en av mine favoritthobbyer, nemlig fotografien! Følg gjerne @waalephoto på instagram.

 

Jeg og tre andre var med på et arrangement som skulle feire at grunnloven var 200 år i fjor. Det var “Grunnlovsquiz”, og skolen vår gjorde det ganske bra!

Og det ble omsider første søndag i advent. Julen nærmet seg med stormskritt..

Desember:

1. desember kom, og jula ble offisielt kicket i gang. -med kalendere og stemning!

Var i Sverige på harrytur, og der møtte jeg flotteste Cecilie etter en god del shopping, og vi snakket i lange tider!

Vi hadde prøvemuntlig på skolen, og jeg ble trukket opp i tysk, noe som gikk feilfritt! Jeg gikk fornøyd ut av grupperommet med en 6’er!!

Jeg og mange andre var på julebord hos Celine, og der spiste vi tapas og det var uten tvil en av de beste kveldene i måneden!

Hadde enda en temadag på skolen, og hva passet vel bedre i desember enn en nissedag?

Skolen, eller Sal og Scene satte opp et juleshow, og der var jeg så heldig å få være avslutningsnummeret og sang “All I want for christmas”. Det var et vanvittig bra show, og jeg nøt hvert sekund av det! Så kom juleferien dagen etter, og den var etterlengtet!

Juletradisjonene satte inn, og vi pyntet juletre i heimen.

SÅ KOM SELVESTE JULAFTEN, og jeg var både i kirken og hos mormor og morfar og feiret. Det var en mer enn vellykket kveld, og jeg koste meg så masse!

Så var det uendelig mange selskap og koselige dager, men best av romjulen var den siste kvelden i året. Den feiret jeg med Helga, Victoria og Leah, bedre nyttårsfeiring har jeg ikke hatt før! <3

For et år dette har vært, og jeg har så utrolig masse flott å se tilbake på! Jeg har tatt med meg mange opplevelser og minner fra disse 12 månedene, og er klar for tolv nye!

(Q) Hva synes dere om denne årskavalkaden?
(Q) Hva er der aller beste dere har opplevd i 2014?
~Mathilde~
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg