ting går fort

Hei på dere!

Beklager, beklager, beklager.. Jeg vet hvor elendig jeg har vært denne uka, det har bare aldri passet å skrive her på bloggen. Det har gått i ett, og denne uka (+forrige helg) har inneholdt utrolig masse håndball. I tillegg har det vært en ganske stor mengde med skolearbeid.. I går feiret jeg bursdagen min med familien på mamma sin side. Jeg har jo bursdag til onsdag (!!!!!) og da blir jeg 16! Herlighet, jeg gleder meg helt ubeskrivelig masse til da. Så i hele går var jeg opptatt med masse kos, og flotte folk!
Kom også forresten på at jeg ikke har skrevet del 3 av forrige året enda, ups.. Men det skal jeg få til å skrive etterpå, men først skal jeg en tur til byen med Helene, det blir så utrolig koselig! 🙂

(Q) Hva har dere gjort hele uka?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg