denne helgen

Heisann!

Denne helgen har vært ekstremt hektisk, og det er grunnen for at jeg ikke har blogget siden torsdagen. Jeg har nemlig spilt PW-cup med Pors/Nesjar i J-16 serien. Så vi spilte både på fredagen (treningskamp), lørdagen og i dag. Vi røyk dessverre ut i 1/8-finalen trur jeg. Etter vi var ferdige, og hadde samlet alle i klubbhytta og kost oss litt, dro jeg hjem og dusjet og ordnet meg, for da dro vi videre i selskap til stemormoren og stemorfaren min. Jeg kom akkurat hjem derfra, og nå skal jeg bare ta det helt med ro, for jeg har så vondt i holdet at det virkelig banker.. I tillegg er det jo skolestart i morgen, og jeg er faktisk passe gira på det, selv om det betyr vurderinger og mye stress. 

(Q) Hva har dere gjort i helgen?
(Q) Starter dere også skolen i morgen?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg