oppmuntringer i desember

Heihei!

Dette innlegget vil jeg gjerne dedikere til min bestevenn Maren, for som jeg fortalte helt i starten av desember, så hadde Maren lagd en flott kalender til meg. Hun hadde skrevet oppmuntringer og herlige ord på 24 lapper og lagt de et glass. Denne kalenderen gjorde så utrolig mye med humøret mitt i hele desember, og jeg ble så glad av å hver dag få trekke en lapp som det sto noe fint på! Jeg har hatt en del ting som har slitt meg ut i det siste, og disse lappene ser jeg på hver dag jeg trenger noe som kan oppmuntre meg. Jeg har hengt de opp på veggen min, for så mye betyr de for meg. Jeg har ikke ord for hvor flott dette var, og mye dette løftet meg i desember. Maren, jeg elsker deg! <3

er ikke dette bare helt nydelig?!

(Q) Hva synes dere om denne kalenderen?
(Q) Har dere hatt noe lignende?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg