new years eve

Hei venner, og godt nytt år!

Gårsdagen var så himla bra at jeg ikke har ord.. Jeg dro til Leah i halv 7 tiden, og det var Victoria også. Vi koste oss først litt, så satte vi i gang å lage maten (kylling i pita), vel, ikke alle var like mye med på matlagingen, men skal ikke nevne navn, hehe.. Etter en stund satte vi oss ned for å spise, og ble vel sittende rundt bordet i 2 timer eller noe og bare skravle og ordne. Så, når klokka nærmet seg halv 12, bestemte vi oss for å gå ned på Indre Havn for å se på fyrverkeriet. Der hadde vi med oss Martin, og den tiden vi var der, var så koselig, den også! Så gikk vi opp til Leah igjen, og jeg lover, jeg kunne ikke kjenne tærna mine, haha.. Men hvert fall, jeg og Helga ble hentet rett etter vi kom opp. Så kvelden/natta var tusen ganger mer enn vellykket, og jeg sitter igjen med så mange koselige opplevelser! Elsker dere, jenter! <3

gullet mitt *hjerte*

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hvordan feiret dere nyttårsaften?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg