the very last of 2014

Hei folkens!

Nå sitter jeg halvferdig sminket i kjolen på rommet mitt. Jeg blir hentet klokka kvart over seks av Helga, for da skal vi inn til Leah og Victoria og feire sammen der oss fire. Jeg gleder meg virkelig sinnsykt masse, og dette er faktisk første gangen jeg feirer med venner.. Jeg skal ta med kameraet, men kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg nok nesten bare til å knipse med mobilen, haha.. Men vi snakkes senere. Kanskje dette er mitt aller siste innlegg i 2014? Det er så sprøtt å tenke på at et helt år er over, liksom. Jaja, da får vi bare la 2015 bli et minst like bra år! 🙂

 

(Q) Hva skal dere i kveld?
(Q) Hva husker dere best fra 2014?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg