Mitt 2014 ~Mai-August

Heihei!

Tenk at i dag er faktisk den siste dagen i 2014, det er litt sinnsykt. Jeg synes hvert år går omtrent like fort, men denne gangen et jeg helt seriøst ikke hvor alle dagene, ukene vog månedene ble av.. Del 2 av min årskavalkade kommer her, dette er månedene fra mai til august. Sommeren var en veldig bra tid, så lets go!

Mai:

Himlene var fine.

Min flotte Camilla feiret konfirmasjonen sin, det var veldig koselig!

Så feiret Maren og Helene sine konfirmasjoner dagen etter, det også var en herlig dag!

Jeg var med Mats Grimsæth på jobb (LHK-kamp) en dag, og kjære vene, for en dag (!!). Det var så utrolig lærerikt og han er rett og slett verdens herligste fyr!

17. Mai kom, og det var en super dag, jeg koste meg såå masse! Jeg gikk som normalt, i tog med skolen i byen med disse flottingene her:

Hedda feiret bursdagen sin, en flott kveld med en enda flottere gjeng..

Vi fikk vår skjønne, lille bikkje (som ikke er så liten lenger, eller jo, litt så) og Ulla lever sine beste dager her på Waala, haha!

Juni:

Vi spilte beachhåndball med laget, og var med på flere runder.

Var på tur med klassen til Skråvika, som en koselig greie før sommeren..

Thea, min kjære stesøster, hadde bursdag, og feiret vi på Pakkhuset!

Vant Nesjarcup med verdens beste lag!

Det ble endelig ordentlig varmt ute, og jeg nøt det!

Sommerferien kom, og vi avsluttet 9’ende klasse på den beste måten på Batteristranda med hele trinnet. Nok en koselig skoledag!

VI DRO TIL SPANIA MED LAGET!! Det må være det aller beste minnet jeg har med jentene, for det var virkelig en opplevelse for livet.. Jeg kommer aldri til å glemme alt vi gjorde der. Jeg får nesten tårer i øynene bare av å tenke på hvor koselig og super den turen var. Jeg var også igjen noen dager med familien etter de andre dro, og da var vi blant annet i Barcelona byen. Granollers cup 2014, we will never forget <3

Juli:

Jeg var på Ullared, og der var det helt sykt stort, men det er definitivt et kult sted.

Var på stranda nesten hver dag, for det var en skikkelig varm juli. Det ble ofte til at vi dro på stranda med venner, og det var koselig!

Mamma feiret bursdagen sin.

Lille gullet ble stadig større..

Jeg dro til Danmark med familien, for der spilte Mikael cup. Det var veldig gøy både å se på cupen og være med familien, for vi var stadig i byen (Grenaa) og en gang i Ebeltoft. Spesielt sistnevnte var helt nydelig! Hele den turen var så bra..

August:

Jeg, Mikael, mamma, Ben og morfar var i Kragerø, og der var vi sammen med de aller beste, Thea og Frida! Vi tok båten til Brevik to dager etter og spiste og koste oss veldig der, og badet på vei tilbake. 

Var i Vårdal med mamma-familien, enda en vellykket hyttetur, og vi hadde det så koselig alle sammen der..

Var i Lillestrøm sammen med mamma og Ben, og der fikk jeg shoppet litt på strømmen storsenter, etter det dro vi på peppes.

Skolen startet igjen, og jeg var faktisk sykt gira, haha.. Det var så gøy å se alle sammen igjen, både venner og lærere.

Vi var i Kristiansand med laget og spilte Dyreparkencup, det var nok en ting som var vanvittig koselig. 

Marte og Lina feiret bursdagen sin, og det var en suveren kveld med en hel gjeng med flotte mennesker!

 

Så det var det for denne gang, det skjedde virkelig så utrolig mye bra denne sommeren. Memories..

(Q) Hva synes dere om del 2 av året?
(Q) Gjorde dere noe spesielt disse månedene?
~Mathilde~
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg