Mitt 2014 ~Januar-April

Hei!

Nå som vi nærmer oss slutten av 2014, er det som vanlig på tide med en årsoppsummering, og jeg starter litt tidligere i år enn før. Personlig så elsker jeg å se tilbake på hvordan året har vært, og hvordan jeg har forandret meg, ikke minst.. Så jeg skal ikke si så mye mer enn at vi kjører i gang med de fire første månedene, Januar til April. 

Januar:

Jeg hadde bursdag, som vanlig, haha (14. januar vel og merke). Og denne feiret jeg med gode venner og Henriette sov over!

Steinar Rumpesprekk, katta, var hos oss. Han kom i juleferien, men dro igjen i sommerferien. Savner pusen :'(

Jeg kjøpte endelig ny PC, etter strevsomme år med den gamle..

Jeg fikk en herlig, liten fetter!

Og Henriette feiret også bursdagen sin!

Jeg og Helene dro til Oslo sammen, og ble der en helg, mens vi bodde hos tanten og onkelen hennes der. Det var så innmari koselig!

Februar:

Vi hadde noen annerledes-dager på skolen, og det var tommel opp!

Vinterferien kom, og jeg dro med familien til Dagali som vanlig.

Jeg var syk. 

 Halooo, sjekk hvor brunt hår jeg hadde(!!!!!)

Jeg og Maren ble “forgiftet” med rødsprit i Mat&Helse timen, og hadde det passe luksus på skolen den dagen, haha!

Mars:

Var på LHK-kamp med Maren, og der møtte vi Cess! Husker jeg var helt over meg av lykke, haha..

Vi hadde pysjdag på skolen, det må være det deiligste og beste skolen noen gang har bestemt seg for å gjøre.

Camilla arrangerte jentekveld med Issa, Maren og meg, så utrolig koselig! ‘hjerte’

Var på bowling med konfirmasjonsgruppa -hater egentlig bowling..-

Camilla feiret bursdagen sin også, igjen, superduperkos!

-Kan fortsatt ikke fatte og begripe at jeg hadde så mørkt hår :O

Og jeg var i Hemsedal med konfirmasjonsgruppa! Det var virkelig en flott tur..

April:

Jeg farget håret, og som jeg har nevnt et par ganger allerede, var det jo helt sykt mørkt (!!), og jeg er så fornøyd med den fargen jeg har nå.

Maiken feiret bursdagen sin, og det var ikke en helt vanlig bursdag. Det var en kjendis-bursdag, og det var så gøy! Jeg stilte opp som Marilyn Monroe ofc.

Påskeferien startet, og den “feiret” jeg, Camilla og Isabella hos Maren. Nok en super kveld<3

Var i Oslo, og shoppet litt med familien. Deretter dro vi videre til familien til Ben i Lillestrøm.

 typical white gurl picture..

Og både jeg og Thea feiret konfirmasjonene våre! Konfen min må være en av de desidert beste dagene i livet mitt..

…og på den dagen fikk jeg et maleri malt av Isabel Blanco i gave. “Den stolte artist” henger til utstilling på rommet mitt, jeg elsker det!!

 

(Q) Hva synes dere om oppsummeringen av Januar-April?
(Q) Gjorde dere noe spesielt disse månedene?
 ~Mathilde~

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg