gårsdagens festligheter

Hei på dere!

Jeg slet virkelig med å finne på en tittel som ikke inneholdt “jul” eller “christmas”, haha.. I går, dere, det var en så koselig dag og kveld at jeg nesten ikke helt vet hva jeg skal skrive. Det var veldig fint i kjerka, og der møtte jeg Ingunn, som jeg sto til konfirmasjon sammen med, men ikke har sett på lenge. Så dro vi inn til mormor og morfar, og der ventet det masse deilig mat. Skal jeg være helt ærlig, så var det nok pakkene som var den beste delen av kvelden, hehe.. Jeg er så utrolig fornøyd med alt jeg fikk, og jeg tenkte faktisk at jeg, dette året også, skal spille inn en “what I got for christmas”! 

 look at all those presents(!!)

 Holy moly, jeg er i himmelen <3

(Q) Hadde dere en super kveld i går?
(Q) Hva fikk dere til jul?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg