merry christmas

Heisann!

I dag kom jeg meg opp overraskende tidlig (vi snakker klokka 9 her), og hoppet rett inn i koseklær og gikk ned i stua. Nå sitter jeg her og har akkurat halvveis gitt opp et puslespill med 1000 brikker, så jeg spiser heller julekaker og godteri i stedet.. Forresten, var det flere enn meg som så på Hovmesteren og Grevinnen i går, eller?! Jeg kan faktisk ikke gå glipp av det, haha! Nå venter jeg egentlig bare på Tre nøtter til Askepott, Reisen til Julestjernen og Disneyfilmer, og jeg er helt rastløs, det måå starte snart(!!).

GOD JUL, MINE FLOTTE!!

(Q) Så dere på Hovmesteren og Grevinnen i går?
(Q) Hva gleder dere dere mest til i dag?
~Mathilde~ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg