christmas spirit

Heisann!

Tenk at det et bittelille julaften i dag da, dere. Det er helt sykt hvor fort det har gått, altså om to dager er det faktisk julaften! I går var vi ute i skolen og i gapahuken med pappa, og henta juletre og grillet. Da vi kom hjem var vi i juleselskap hos farmor, og da vi var hjemme fra det, pynta vi de fine juletreet vårt. Det var utrolig koselig, og noe julestemning snek seg frem. 

I går kveld dro vi til mamma, og her skal vi være til etter julaften en gang. Så i dag hadde jeg noen flere gaver som skulle ordnes og litt til, så en tur på byen måtte til. Da vi kom hjem, satte jeg i gang et “Jul på månetoppen”-maraton, og har endelig tatt igjen det som trengs, haha. Nå mangler jeg bare å dele ut noen få gaver, så kan jula bare komme! 🙂 Jeg kan ikke si med ord hvor mye jeg gleder meg!!

 og den lille, gale bikkja vår har allerede begynt å spise på de nederste grenene og pynten, haha..

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere pyntet juletre og handlet ferdig julegaver enda?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg