juleshow

Heihei!

I dag hadde vi som går på sal og scene rigget i stand et juleshow for resten av skolen. Dere husker sikkert “Rabra”, det er ikke i år, men vi skal ha det på våren/sommeren en gang. Så for nå hadde vi noe lignende, bare med sal og scene-gjengen. Jeg opptrådte “alene”, jeg hadde med meg fire korister fra 8.-klasse, og etter hvert kom alle som var med på showet ut på scenen. -For jeg var nemlig avslutningsnummeret! Det var så gøy å slutte showet sånn, jeg sang forresten “All I want for christmas is you”, det måtte til for å gjøre showet skikkelig bra, haha! Det var hvert fall helt utrolig gøy å bli tatt i mot med den applausen, åh.. For et bra show det ble! 🙂

 flotte, flinke og vakre Cecilie Nesset har tatt bildene! *hjerte*

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere hatt noe juleshow på skolen deres?
 ~Mathilde~

3 kommentarer
    1. Kan du vær så snill å legge ut sang video?? Hadde vært koselig å få høre stemmen din! Er sikker på at du er flink!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg