snow

Hei!

I dag har jeg ikke rukket å sette meg ordentlig ned og slappe av før nå. Vi (laget) spilte kamp mot Larvik Turn i dag på hjemmebane, og den startet klokka to. Den kampen gikk ganske bra, og vi vant 23-17, som er passe deilig på en søndags formiddag. Da jeg kom hjem hopet jeg i dusjen, og først nå har jeg tid til å ta det med ro. 
I går våknet jeg faktisk til littegran snø, altså, det var ikke så mye, men litt. Da var det full rulle med julemusikk, så jeg skulle få litt stemning i meg, men den forsvant like fort som snøen, dessverre.. 

 

(Q) Har dere snø der dere bor?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mahilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg